Varumärkesstrategi onlinekurs
Berghs School of Communication
Nyckelinformation
Campus läge
Stockholm, Sverige
språk
Engelsk
Studieformat
Distansutbildning
Varaktighet
12 Veckor
Takt
Deltid
Studieavgifter
SEK 38 748
Ansökningstiden
Begär info
Tidigaste startdatum
Begär info
Introduktion
Lär dig hur du utvecklar, fokuserar och genomför varumärkesstrategier som integrerar affärsmässiga, kreativa och tekniska perspektiv. Denna snabba deltidskurs lär dig tekniker för varumärkesmodellering, verktyg och praktiska tillämpningar.
Kursen ger dig nyckelbegrepp och modeller, relevanta fallstudier och ett praktiskt projekt för att tillämpa dina kunskaper. Att sticka ihop allt detta är ett metodiskt ramverk som låter dig koppla ihop punkterna mellan de olika perspektiven i varumärkesstrategin.
Idealiska studenter
Du har 5+ års yrkeserfarenhet inom något av de tre områden som omfattas av denna kurs (strategi, kreativ, teknik) eller i en multidisciplinär roll. Du vill uppgradera eller förvandla din kunskapsbas för en ny utmaning. Du vill visa värdet av ditt varumärke, driva det framåt med ett brett perspektiv och leda team över silos.