Kundtjänst online-kurs
London, Storbritannien
VARAKTIGHET
1 up to 2 Hours
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Heltid
ANSÖKNINGSTIDEN
Sista ansökningsdag för begäran
TIDIGASTE STARTDATUM
Begär tidigaste startdatum
STUDIEAVGIFTER
GBP 20 / per course *
STUDIEFORMAT
Distansutbildning
* kurspris: var £ 35,00, nu £ 20,00
Stipendier
Utforska stipendiemöjligheter för att hjälpa till att finansiera dina studier
Introduktion
CPD-godkänd
Kundtjänst är handlingen att ta hand om kundens behov genom att tillhandahålla och leverera professionell, hjälpsam service och service av hög kvalitet innan, under och efter att kundens krav uppfylls.
Men hur görs detta? Hur ser du till att det är konsekvent i hela ditt företag? Vilka är fördelarna med att leverera bra kundservice?
Denna kurs börjar med att göra det mycket tydligt exakt vad vi menar med kundservice och varför det är så viktigt. Därefter går det i detalj om målen för bra kundservice, kommunikationsförmåga både verbala och icke-verbala, upptäcka och förstå kundbehov och mycket mer.
Kurs | Modulnummer | Modulnamn | Pass% krävs |
Kundservice | 1 | Om kursen | 70 |
Kundservice | 2 | Vad är kundservice | 70 |
Kundservice | 3 | Målen med stor kundservice | 70 |
Kundservice | 4 | Upptäcka och förstå kundbehov | 70 |
Kundservice | 5 | Leverera högsta nivåer av kundservice | 70 |
Kundservice | 6 | Att få kunderna att må bra från början | 70 |
Kundservice | 7 | Kommunikationsfärdigheter | 70 |
Kundservice | 8 | Icke verbal kommunikation och kroppsspråk | 70 |
Kundservice | 9 | Att hantera kundklagomål | 70 |
Rekommenderade systemkrav
- Webbläsare: Uppdaterad webbläsare
- Video: Uppdaterade videodrivrutiner
- Minne: 1 GB + RAM
- Nedladdningshastighet: Bredband (3Mb +)
Varaktighet: 75 minuter (Obs! Detta är baserat på mängden visat videoinnehåll och avrundas. Det står inte på något sätt för laddningstid eller tanketid på frågorna).