Programbeskrivning
Vi lever i ett samhälle av varumärken där fler och fler organisationer behöver yrkesverksamma med kunskap om sin ledning, inte bara om deras organisationer utan också på en personlig nivå eftersom det är grunden för att bygga upp ett gott företags rykte. Företag, offentliga institutioner, föreningar, människor, allt som har en identitet kan förvandlas till ett varumärke. Skillnaden är att inte alla märken är ledande. Personal Branding och Corporate Reputation Management Specialist guidar studenten längs två sammanflätade vägar, den första i syfte att bygga och hantera ett ledande personligt varumärke som kan kommunicera sina värderingar och identitet; det andra sättet att påverka hanteringen av företagets rykte som en immateriell som direkt påverkar alla organisationers handlingar.
Universidad Camilo José Cela","author_url":"","source":""}" alt="149706_149510_alumnos-en-reunin-de-equipo-en-dinmica-en-el-curso-de-gestin-de-personas-y-crisis-en-equipos-de-trabajo_50493299953_o.jpg" />målLär dig grunderna i personlig branding.
Stärka ledarskapet genom personlig branding.
Förbättra den offentliga bilden.
Arbeta med personlig digital positionering.
Skapa synergier mellan personligt varumärke och organisatoriskt rykte.varaktighet400 timmar.Internationellt centrum för regering och politisk marknadsföringSpecialisten inom personlig branding och organisatorisk ryktehantering ingår i International Center for Government and Political Marketing (CIGMAP) vid Universidad Camilo José Cela .
CIGMAP är ett riktmärke i Ibero-Amerika inom utbildning, forskning och rådgivning i frågor som rör ledarskap, kommunikation eller politisk marknadsföring. Under åratal har centret bidragit till utbildning av företagsledare och politiska ledare i många länder.
CIGMAPs arbete har erkänts med flera internationella utmärkelser: sex Victory Awards beviljade av The Washington Academy of Political Arts and Sciences, tre utmärkelser som ges av Latinamerikanska föreningen för politiska konsulter och två utmärkelser som beviljats av SEK utbildningsinstitution.samverkande institutionerSpecialisten undervisas gemensamt av International Center for Political Marketing Government (CIGMAP) från Universidad Camilo José Cela (UCJC), Spanska Confederation of Young Entrepreneurs (CEAJE), Council of Ibero-American Entrepreneurs (CEIB) och Ibero-American Federation of Unga företagare (FIJE).Akademiskt programModul IPersonligt varumärke för organisatoriskt ledarskapHur man gör en personlig marknadsföringsplan.
Hitta och utveckla en differentierande faktor.
Den personliga bilden. Kärnan som ledare.
Personlig diplomati.Modul IIInternet och personlig brandingDigital rykte.
Den personliga webben.
Närvaro och projektion på sociala nätverk.
Skriftligt uttryck på internet.Modul IIIOrganisatorisk ryktehanteringPåverkan av det personliga varumärket på organisationens rykte.
Mätning av rykte.
Organisationens varumärke och mervärde.
Organisatorisk diplomati.
Krishantering.Universidad Camilo José Cela","author_url":"","source":""}" />Online-lägedatumFrån den 27 september till den 19 december 2021.Virtuell campusUniversidad Camilo José Cela har den avancerade BlackBoard-utbildningsplattformen för utveckling av online-metoder.metodikLivekurser på onsdagar från 19:30 till 21:00 (UTC +1) via den virtuella plattformen. Dessutom spelas sessionerna in så att om du inte kan ansluta kan du titta på dem vid en annan tidpunkt.
Online-undervisningsmetoder ledda av olika lärare i varje modul:Dokument och presentationer.
Korta och dynamiska videor.
Diskussioner i forum.
Gamified fallstudier.
Praktiska jobb.
Workshops och simuleringar.pris2500 €.