STUDYONLINE.SE

Sök Masterexamina i företagsadministration i Teknikpolitik nätbaserad i Nordamerika 2019

En Master of Business Administration är en examen som man kan ta efter avslutad kandidatexamen. Att ta en MBA är ofta ett smart val då den djupgående utbildning och erfarenhet man får inom området kan göra dig som utexaminerad mycket attraktiv för potentiella arbetsgivare.

Medan distanskurser har förfallodatum som måste uppfyllas, det är en fantastisk affär för efterlevnad så att när du kan utföra uppdrag när du studerar på distans. Med online-alternativet, kan du avsluta diskussionsgrupp som krävs för att återgå till arbetet och sedan gå efter jobbet om det behövs. Distanskurser kan tas på den ort som du har tillgång till Internet. Du kan även fylla i klasser från Internet loungen i alla hotell runt om i världen om du behöver en semester.

Den USA brukar kallas USA, är en federal republik som består av femtio stater och ett federalt distrikt. De 48 angränsande stater och den federala distriktet i Washington, DC är i första Nordamerika mellan Kanada och Mexiko. Det statligt av Alaska är i nordvästra Nordamerika, väster om Kanada och öster om Ryssland över Berings sund, och delstaten Hawaii är en ögrupp i mitten av norra Stilla havet. Landet har också fem befolkade och nio obefolkade områden i Stilla havet och Karibien.

Börja idag mest populära MBA:er i Teknikpolitik Nätbaserad i Nordamerika 2019

1 Resultat i Teknikpolitik, Nordamerika, Distansutbildning Filter

MBA - Cyber ​​Policy

Utica College Online
Internet Deltid 2 år Augusti 2019 Amerikas förenta stater Utica

30 MB online MBA är designad för relevans i dagens affärsvärld. Få avancerade färdigheter med resultatbaserad kursplan, ledarskapsuppgift med en världsomspännande organisation och marknadsstrategisimuleringsverktyg för autentiska affärsresultat, allt till ett mycket överkomligt pris. Specialiseringar inkluderar Cyber ​​Policy, Cybersecurity, Finance / Accounting, Health Care Management, Försäkring och Risk Management, och ett Allmänt alternativ som låter eleverna bygga sin egen specialisering.