• Pris: 9 100 euro 65% stipendium -
  • Finansiering utan ränta upp till 12 månader. Rabatt för kontantbetalning.
  • Varaktighet: 60 hp
  • Metodik: Online
  • Kvalificering erhållen: Magisterexamen från universitetet i Nebrija, magisterexamen från IMF Business School och examen från hotellets tekniska institut (ITH)
  • Jobb och praktikutbyte

krav

Universitetsexamen eller motsvarande yrkeserfarenhet

presentation

IMF Business School och Hotel Technological Institute (ITH), i samarbete med University of Nebrija, startar magisterexamen inom digital turism innovation och marknadsföring. Målet med detta masterprogram är att förbereda studenterna för digital omvandling av sektorn, där nya teknologier införs i sina företag eller projekt. IMF är medlem i Världsturismorganisationen (OMT), samt en samarbetspartner i Spaniens förbund av hotell och turistboende (CEHAT).

Denna master är inriktad på både nyutexaminerade inom turism, ekonomi eller företagsledning och förvaltning (ADE) samt yrkesverksamma och företagare inom sektorn som vill fördjupa sin kunskap om innovation och digital marknadsföring.

Mästaren i turism Innovation och marknadsföring, som varar ett läsår, lärs på nätet, stöds av en avancerad teknisk plattform som gör det möjligt för studenter att komma åt studien oavsett geografiskt läge eller tillgänglighet.

NH Hotel Group, Novotel Hotels samarbetar på arbetsmarknaden för denna magisterexamen

Alla studenter som lyckas genomgå detta program kommer att få en dubbelmästareutbildning från University of Nebrija och IMF Business School samt ett examensbevis från Hotel Technological Institute (ITH). Dessutom kommer alla fördelar med IMF :

  • Stipendier och studiehjälpprogram
  • Arbetsbörsen med mer än 12 000 lediga tjänster utgivna under det senaste året
  • Obegränsad handledning
  • Leva online klasser
  • Masterclasses och Networking Sessions
  • Finansiering upp till 12 månader utan ränta eller bankintervention
  • Virtuellt bibliotek med mer än 30.000 referenser
  • Virtuellt videobibliotek med tillgång till klasserna i någon mästare
  • Tillgång till VIP Club med rabatter på fritid, resor, restauranger ...

agenda

  • Modul I - Turismens digitala innovation
  • Modul II - Turistinformation
  • Modul III - Digitala reklammedier: Mediestrategi, grafisk reklam och dynamisk reklam
  • Modul IV - Sociala media, sociala nätverk och samhällsledning
  • Modul V - Search Engine Marketing: SEM, SEO och webbanalys
  • Modul VI - Mobilmarknadsföring
  • Modul VII - Content Marketing
  • Modul VIII - 360º Marknadsföring
  • Modul IX - Smart destination-intelligent turistmål (DTI)
  • Modul X - Magisteruppsats
  • Kurs I - Engelska Kurs
Program undervisas på:
Spansk

Se 46 fler kurser från IMF Business School »

Senast uppdaterad June 9, 2019
Denna kurs är Internet
Startdatum
Öppen registrering
Duration
12 månader
Deltid
Pris
9,100 EUR
65% stipendium - 3.185 euro
Deadline
Efter plats
Efter datum
Startdatum
Öppen registrering
Slutdatum
Sista anmälningsdag

Öppen registrering

Location
Sista anmälningsdag
Slutdatum