$close

Filter

Visa resultat

Hitta 956 Kurser Online

Jobbar du men vill också fortsätta din utbildning? Önskar du att du kunde studera något som inte erbjuds av ett närliggande universitet? Har du inte tid att delta på föreläsningar på campus varje vecka men vill ändå ta en examen? Hitta nätbaserade kurser och få en examen på internet med hjälp av nätbaserad utbildning och distansutbildning! På denna sida kan du söka efter nätbase… Läs mer

Jobbar du men vill också fortsätta din utbildning? Önskar du att du kunde studera något som inte erbjuds av ett närliggande universitet? Har du inte tid att delta på föreläsningar på campus varje vecka men vill ändå ta en examen? Hitta nätbaserade kurser och få en examen på internet med hjälp av nätbaserad utbildning och distansutbildning! På denna sida kan du söka efter nätbaserade utbildningar och kurser som erbjuds av universitet och högskolor runt om i världen!
<0 /> Nätbaserad utbildning ger sådana fördelar som ett individuellt schema, modern studieteknik och relevant kunskap oavsett var i världen du befinner dig -- för att inte tala om sparad tid och pengar. Idag har nätbaserad utbildning och e-lärande blivit en viktig form av eftergymnasial utbildning. I USA tog till exempel cirka 44% av de eftergymnasiala studenterna några eller alla sina kurser på nätet 2009.

Så börja leta efter den nätbaserade examen du har drömt om redan nu! Möjligheten till bra utbildning väntar på dig, och du behöver inte ens lämna ditt hem för att få den.

Läs mindre
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
Rekommenderade Senaste Titel
University of West Alabama Online
Livingston, Amerikas förenta stater

Lär dig mer om hur du bäst deltar i informerade rådgivningsmetoder för att engagera dig med studenter av alla bakgrunder genom University of West Alabama's Education Specialis ... +

Lär dig mer om hur du bäst deltar i informerade rådgivningsmetoder för att engagera dig med studenter av alla bakgrunder genom University of West Alabama's Education Specialist in Counselling. I programmet kommer du att ta upp ämnen som ledarskap, pedagogisk forskning, familjerådgivning, ungdomsrådgivning, missbruksrådgivning och mer. -
Kurser
Heltid
Deltid
Engelska
Internet
 
MBP School of Coaches: The Master for football coaches in Barcelona
Barcelona, Spanien

LÄR ALLA MBP METODEN I VILLKOR FÖR VARFÖR, VAD, NÄR OCH HUR DU TRÄNER VÅRA UNGA SPELARE.

LÄR ALLA MBP METODEN I VILLKOR FÖR VARFÖR, VAD, NÄR OCH HUR DU TRÄNER VÅRA UNGA SPELARE. -
Kurser
Heltid
Deltid
30 veckor
Spansk
Internet
 
Nottingham Trent University Online
Nottingham, Storbritannien

Ditt nästa steg, din nya kampanj, din karriärutveckling. Sätt ditt prägel på den byggda miljön genom att studera en 8-veckors fortgående professionell utveckling (CPD) -kurs i ... +

Ditt nästa steg, din nya kampanj, din karriärutveckling. Sätt ditt prägel på den byggda miljön genom att studera en 8-veckors fortgående professionell utveckling (CPD) -kurs i byggprojektledning. Utnyttja ett modernt, framåtblickande universitet med ett globalt rykte för anställbarhet. Dra nytta av ett världsomspännande rykte för kompetens inom undervisning och forskning, och lär dig att förstå de system och processer som krävs för framgångsrika resultat för byggprojektledning. På bara 8 veckors studier kommer du att utveckla de specialistkunskaper du behöver för att fatta beräknade beslut och bryta nya gränser. Vad mer, eftersom det är 100% online kan du uppnå allt detta utan att sätta dina befintliga åtaganden i väntan. -
Kurser
Deltid
8 veckor
Engelska
Internet
 

Få ett stipendium på upp till 10 000,00 

Upptäck möjligheterna du får med vårt stipendium.
Emeritus Institute of Management
Singapore

Vad kommer detta program att göra för dig? Här är några av de specifika utmaningarna som du kommer att kunna ta itu med bättre efter att du har slutfört det här programmet: Up ... +

Vad kommer detta program att göra för dig? Här är några av de specifika utmaningarna som du kommer att kunna ta itu med bättre efter att du har slutfört det här programmet: Upptäck tjänsteleveranstrender, möjligheter och utmaningar Utveckla värdeförslag och positionering för att sticka ut på den konkurrensutsatta marknaden Lär dig hur teknik används för att leverera utmärkta tjänster Tillämpa ramverk och strategier för att identifiera, hantera och underhålla kunder genom tjänsteleverans och excellens Identifiera strategier för att leverera utmärkta tjänster kostnadseffektivt Programmoduler Modul 1: Fånga värde i moderna tjänsteekonomier Utforska utmaningarna med att skala fram framgångsrika tjänstevarumärken och företag, makrotrender i moderna tjänsteekonomier, lösningar som gör service till kärnvärdet för ett företag och hur man analyserar aktiviteter i verksamheten som hjälper till att fånga värde i tjänsteekonomin. Modul 2: Teknik i tjänst: Servicerobotar, AI och plattformsaffärsmodeller Undersök hur teknik används för att leverera tjänster, effekterna av plattformsaffärsmodeller i tjänsteleverans, problem och utmaningar som plattformsekosystem står inför och hur man analyserar konkurrensfördelar och nackdelar med plattformsföretag. Modul 3: Hantera kundlojalitet – Lojalitetshjulet Få en djupare förståelse för företagens vinster från långsiktig kundlojalitet, distinktionen mellan kundnöjdhet och lojalitet, konsekvenserna av kundgruppering/segmentering på förvärv och bibehållande av kunder och strategier för att upprätthålla kundlojalitet. Modul 4: Customer Centricity – Strategisk klagomålshantering, serviceåterställning och kundfeedbacksystem Lär dig hur du använder kundtjänststrategier för att ge kundernas klagomål en positiv effekt, utnyttja kundfeedback för att driva organisatoriskt lärande, illustrera ett proaktivt och kostnadseffektivt tillvägagångssätt för serviceåterställning, vad du ska tänka på när du utformar system för kundfeedback och hur serviceåterställning kan göras. används för att driva affärsmål. Modul 5: Service Quality – The Gaps Model &amp; Customer Service Process Redesign Utforska dimensionerna av tjänstekvalitet som påverkar kundlojalitet, hur gapmodellen används för att förklara brister i servicekvalitet, rätt investeringsnivå för att leverera tjänstekvalitet, varför omdesign av tjänsteprocesser är viktigt, verktyg för att omforma tjänsteprocesser, processens inverkan omdesign på kunder och personal, och de nio stegen i omformningen av kundserviceprocessen. Modul 6: Tre strategiska Pathways till kostnadseffektiv tjänstexcellens (dubbelkulturstrategi, strategi för fokuserade tjänster, OM-strategi och integration) Bygg upp din kunskap om de tre Pathways mot kostnadseffektiv serviceexcellens, den dubbla kulturen/dubbelfokuseringen Pathway leverera kostnadseffektiv serviceexcellens, den fokuserade servicefabriken Pathway leverera kostnadseffektiv serviceexcellens, och verksamhetshanteringsstrategi Pathway leverera kostnadseffektiva tjänster. Modul 7: Produktion av tjänster &amp; varumärkesutveckling av tjänsteupplevelsen &amp; bygga en tjänsteorganisation i världsklass Upptäck hur man driver förbättringar med hjälp av strategier och ramverk för tjänsteledarskap och hur man identifierar strategier för att förbättra tjänsteleveransen och de potentiella fallgroparna. Program fakultet Jochen Wirtz, Ph.D. Professor i marknadsföring och prodekan för MBA-program Förutom att tjänstgöra som professor i marknadsföring vid National University of Singapore, är professor Wirtz också en internationell fellow vid Service Research Center vid Karlstads universitet i Sverige och en akademisk forskare vid Cornell Institute for Healthy Futures vid Cornell University i New York. Han var grundare för dubbelgraden UCLA – NUS Executive MBA Program (rankad 4:a globalt i Financial Times EMBA 2015 Ranking och 3:a i EIU 2015 Ranking) från 2002 till 2014; en Associate Fellow vid Saïd Business School, University of Oxford från 2008 till 2013; och en av grundarna av NUS Teaching Academy från 2009 till 2015. Professor Wirtz har en Ph.D. i Services Marketing från London Business School. Hans forskning har sedan dess fokuserat på tjänstemarknadsföring och har publicerats i cirka 100 artiklar i akademiska tidskrifter och tidskrifter (som Harvard Business Review), 130 konferenspresentationer och 40 bokkapitel. Hans mer än 10 böcker inkluderar Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, 9:e upplagan, 2021) och Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3:e upplagan, 2016), båda författade tillsammans med professor Christopher Lovelock. Med översättningar och anpassningar för över 26 länder och regioner, och en sammanlagd försäljning på cirka 1 000 000 exemplar, har de blivit världsledande läroböcker för tjänstemarknadsföring. Branschexempel Genom verkliga exempel från flera branscher kommer du att se hur teorierna omsätts i praktiken. Starbucks Förstå hur en av grundarna av Starbucks kunde komma på en idé som fungerar som kaféets värdeförslag. Rolls Royce Identifiera hur Rolls-Royce använde teknisk excellens och servicelösningar för att bli en konkurrenskraftig global tillverkare. ANZ Bank Få en glimt av Jamie, en virtuell agent för ANZ-banken som har betjänat tusentals kunder sedan den lanserades. Singapore Airlines Lär dig några av de strategier som används av Singapore Airlines för att skapa kundlojalitet. Google Förstå hur Google bemästrade självbetjäningstekniker för att behålla sitt låga antal anställda. Nike Lär dig de olika sätten att få en bättre förhandlingsposition i värdekedjan och de olika områden där värde kan utvinnas. Andra företag som ingår som exempel eller som användningsfall i programmet är BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels &amp; resorts, Zappos, etc. Obs: Alla varumärken, produkt- och företagsnamn är varumärken™ eller registrerade® varumärken som tillhör sina respektive ägare. Användning av dem innebär inte någon koppling till, stöd av eller koppling av något slag mellan dem och programägare. Program lärande resa 56 Videoföreläsningar 25+ branschexempel 8 diskussionsforum 8 veckovis kontorstimmar 7 uppdrag 5 fallstudier Varför anmäla sig till programmet? I dagens tjänste- och kunskapsbaserade ekonomier måste företag ständigt hitta nya sätt att sticka ut. På denna konkurrensutsatta marknad är det avgörande att tillämpa ett kundcentrerat tillvägagångssätt för att hantera och leverera utmärkta tjänster. Denna ansträngning kräver dock mer än att lita på kundfeedback för att visa upp dina tjänsteerbjudanden. Det kräver skapandet av högkvalitativa verksamheter i en miljö med högt förtroende, vilket leder till motiverade medarbetare som ger exceptionell kundservice. I programmet Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness – som erbjuds av NUS Business School – kan du få de kompetenser du behöver för att bli en kundfokuserad företagsledare som kan leverera mer värde för din organisation, anställda och kunder. 93 % av kunderna kommer sannolikt att göra återkommande köp med företag som erbjuder utmärkt kundservice. källa: Hubspot Research, 2021 70 % ha en mer gynnsam syn på varumärken som erbjuder proaktiva kundtjänstmeddelanden. källa: Microsoft, 2021 26 % av företag och yrkesverksamma säger att värdet av kundnöjdhet är helt definierat och spårat. källa: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Vem är detta program till för? Programmet är utformat för yrkesverksamma från vilken akademisk bakgrund som helst med 8+ års arbetslivserfarenhet. Programmet är tillämpligt i alla branscher - särskilt IT-produkter och -tjänster, bank- och finanstjänster, bemanning och rekrytering, utbildning och konsultation - och gynnar dem som arbetar inom teknisk ledning, ledning, drift, konsultfunktioner och mer. Det här programmet är särskilt användbart för proffs som vill: Förbättra operativ effektivitet och förvandla kundupplevelsen genom digital teknik Utveckla disruptiva affärsmodeller med ett servicecentrerat förhållningssätt Förbättra kundernas engagemang och öka konverteringsfrekvensen genom integrerad marknadsföringsautomation Utnyttja kund- och medarbetares upplevelser för att uppnå affärsmål Tillämpa bästa praxis för leverans av tjänster över branscher och företag -
Kurser
Deltid
2 månader
Engelska
Internet
 
University of Birmingham Online
UK Online, Storbritannien

Onlineutbildningen har ökat dramatiskt de senaste åren och lärmiljöer i många sektorer och branscher innehåller nu både digitala och fysiska miljöer. De 8 veckor långa kursern ... +

Onlineutbildningen har ökat dramatiskt de senaste åren och lärmiljöer i många sektorer och branscher innehåller nu både digitala och fysiska miljöer. De 8 veckor långa kurserna Design for Learning Miljöer är en snabb väg för yrkesverksamma som vill fokusera på en viss aspekt av undervisnings- och inlärningsdesign - en marknad som kommer att fortsätta växa under de kommande åren. -
Kurser
Deltid
30 månader
Engelska
Internet
 
ESADE
Barcelona, Spanien +2 Mer

Strategisk innovation: bli Chief Innovation Officer. Varje dag får innovation strategisk tyngd i organisationer och hanteringsföretag innebär att hantera miljöer med ständiga ... +

Strategisk innovation: bli Chief Innovation Officer. Varje dag får innovation strategisk tyngd i organisationer och hanteringsföretag innebär att hantera miljöer med ständiga förändringar i teknik och marknader. Utformningen eller genomförandet av en affärsstrategi kan inte förstås utan innovationsvariabeln, som har professionaliserats och konsoliderats i figuren som direktören för innovation eller Chief Innovation Officer (CIO). -
Kurser
Heltid
8 veckor
Spansk
Internet
 
Spain Business School
madrid, Spanien

Mitt i en oöverträffad kris fortsätter få verksamhetssektorer eller har ett större tryck på marknaden och ständiga framsteg. Ökningen av digital konsumtion gör att yrkesverksa ... +

Mitt i en oöverträffad kris fortsätter få verksamhetssektorer eller har ett större tryck på marknaden och ständiga framsteg. Ökningen av digital konsumtion gör att yrkesverksamma inom dessa discipliner är efterfrågade dag för dag, särskilt i en ständigt föränderlig miljö. Superior-programmet inom digital marknadsföring, genom lämplig kombination av allmän kunskap och ... -
Kurser
Deltid
7 månader
Spansk
Internet
 
ESSCA School of Management - Online Programs
paris, Frankrike

Kursen är skapad för studenter som vill förstå marknadsföringsstrategin för lyxmärken och vill behärska verktyg och strategier inom den dynamiska och unika lyxsektorn. Kursen ... +

Kursen är skapad för studenter som vill förstå marknadsföringsstrategin för lyxmärken och vill behärska verktyg och strategier inom den dynamiska och unika lyxsektorn. Kursen syftar till att ge studenterna aktuell kunskap och praktisk inblick i de verkliga frågorna för lyxvarumärkeschefer. -
Kurser
Heltid
3 veckor
Engelska
Internet