$close

Filter

Visa resultat

Sök 34 Kurser i Designstudier Online

Online design kurser ger en möjlighet att avancera en 's karriär och professionell expertis utan att offra tid på arbetet. Tillämpa den senaste tekniken inom e-lärande, är online-design kurser struktureras på ett sätt att möjliggöra för fluid kommunikation och feedback mellan lärare och studenter. Med särskilda kurser i Information… Läs mer

Online design kurser ger en möjlighet att avancera en 's karriär och professionell expertis utan att offra tid på arbetet. Tillämpa den senaste tekniken inom e-lärande, är online-design kurser struktureras på ett sätt att möjliggöra för fluid kommunikation och feedback mellan lärare och studenter. Med särskilda kurser i Information Design, grafisk design, inredning, mode design och mycket mer, eleverna har ett stort utbud av online-design kurser att välja mellan.

Erbjuds vid universitet i Afrika, Europa, Nordamerika och över hela världen, online-design kurser föra lärandet till eleven. Online design kurser kan pågå allt från några månader till två år. Efter avslutad online-design kurser får studenterna tilldelas ett diplom eller intyg, beroende på skola och kurs.I e-learning miljö kan ge studerande i online-design kurser med ett nytt perspektiv och enkel tillgång till inspiration, stöd och feedback för sitt arbete. Dessutom, eftersom vissa online-design kurser inte kräver eleven att besöka campus där de är inskrivna, gör att det är en internationell student enklare och billigare.

Om du söker professionell utveckling, nya färdigheter eller en karriär förändring, kan online-design kurser vara den perfekta nästa steg. Scrolla ner för att läsa mer, idag!

Läs mindre
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
Rekommenderade Senaste Titel
South-Eastern Finland University of Applied Sciences, XAMK
mikkeli, Finland +3 Mer

Den här kursen lär ut vad arkitektonisk visualisering är, hur det kan ge nya idéer för konstruktion och marknadsföring av design och byggnader, och gynnar företag. Du får gedi ... +

Den här kursen lär ut vad arkitektonisk visualisering är, hur det kan ge nya idéer för konstruktion och marknadsföring av design och byggnader, och gynnar företag. Du får gedigen, förstahands kunskap om uppdaterad teknik och verktyg som är allmänt använda i branschen. -
Kurser
Heltid
Deltid
2 - 3 timmar
Engelska
Aug 2022
Internet
 
Emeritus Institute of Management
Singapore

Vad kommer detta program att göra för dig? Här är några av de specifika utmaningarna som du kommer att kunna ta itu med bättre efter att du har slutfört det här programmet: Up ... +

Vad kommer detta program att göra för dig? Här är några av de specifika utmaningarna som du kommer att kunna ta itu med bättre efter att du har slutfört det här programmet: Upptäck tjänsteleveranstrender, möjligheter och utmaningar Utveckla värdeförslag och positionering för att sticka ut på den konkurrensutsatta marknaden Lär dig hur teknik används för att leverera utmärkta tjänster Tillämpa ramverk och strategier för att identifiera, hantera och underhålla kunder genom tjänsteleverans och excellens Identifiera strategier för att leverera utmärkta tjänster kostnadseffektivt Programmoduler Modul 1: Fånga värde i moderna tjänsteekonomier Utforska utmaningarna med att skala fram framgångsrika tjänstevarumärken och företag, makrotrender i moderna tjänsteekonomier, lösningar som gör service till kärnvärdet för ett företag och hur man analyserar aktiviteter i verksamheten som hjälper till att fånga värde i tjänsteekonomin. Modul 2: Teknik i tjänst: Servicerobotar, AI och plattformsaffärsmodeller Undersök hur teknik används för att leverera tjänster, effekterna av plattformsaffärsmodeller i tjänsteleverans, problem och utmaningar som plattformsekosystem står inför och hur man analyserar konkurrensfördelar och nackdelar med plattformsföretag. Modul 3: Hantera kundlojalitet – Lojalitetshjulet Få en djupare förståelse för företagens vinster från långsiktig kundlojalitet, distinktionen mellan kundnöjdhet och lojalitet, konsekvenserna av kundgruppering/segmentering på förvärv och bibehållande av kunder och strategier för att upprätthålla kundlojalitet. Modul 4: Customer Centricity – Strategisk klagomålshantering, serviceåterställning och kundfeedbacksystem Lär dig hur du använder kundtjänststrategier för att ge kundernas klagomål en positiv effekt, utnyttja kundfeedback för att driva organisatoriskt lärande, illustrera ett proaktivt och kostnadseffektivt tillvägagångssätt för serviceåterställning, vad du ska tänka på när du utformar system för kundfeedback och hur serviceåterställning kan göras. används för att driva affärsmål. Modul 5: Service Quality – The Gaps Model & Customer Service Process Redesign Utforska dimensionerna av tjänstekvalitet som påverkar kundlojalitet, hur gapmodellen används för att förklara brister i servicekvalitet, rätt investeringsnivå för att leverera tjänstekvalitet, varför omdesign av tjänsteprocesser är viktigt, verktyg för att omforma tjänsteprocesser, processens inverkan omdesign på kunder och personal, och de nio stegen i omformningen av kundserviceprocessen. Modul 6: Tre strategiska Pathways till kostnadseffektiv tjänstexcellens (dubbelkulturstrategi, strategi för fokuserade tjänster, OM-strategi och integration) Bygg upp din kunskap om de tre Pathways mot kostnadseffektiv serviceexcellens, den dubbla kulturen/dubbelfokuseringen Pathway leverera kostnadseffektiv serviceexcellens, den fokuserade servicefabriken Pathway leverera kostnadseffektiv serviceexcellens, och verksamhetshanteringsstrategi Pathway leverera kostnadseffektiva tjänster. Modul 7: Produktion av tjänster & varumärkesutveckling av tjänsteupplevelsen & bygga en tjänsteorganisation i världsklass Upptäck hur man driver förbättringar med hjälp av strategier och ramverk för tjänsteledarskap och hur man identifierar strategier för att förbättra tjänsteleveransen och de potentiella fallgroparna. Program fakultet Jochen Wirtz, Ph.D. Professor i marknadsföring och prodekan för MBA-program Förutom att tjänstgöra som professor i marknadsföring vid National University of Singapore, är professor Wirtz också en internationell fellow vid Service Research Center vid Karlstads universitet i Sverige och en akademisk forskare vid Cornell Institute for Healthy Futures vid Cornell University i New York. Han var grundare för dubbelgraden UCLA – NUS Executive MBA Program (rankad 4:a globalt i Financial Times EMBA 2015 Ranking och 3:a i EIU 2015 Ranking) från 2002 till 2014; en Associate Fellow vid Saïd Business School, University of Oxford från 2008 till 2013; och en av grundarna av NUS Teaching Academy från 2009 till 2015. Professor Wirtz har en Ph.D. i Services Marketing från London Business School. Hans forskning har sedan dess fokuserat på tjänstemarknadsföring och har publicerats i cirka 100 artiklar i akademiska tidskrifter och tidskrifter (som Harvard Business Review), 130 konferenspresentationer och 40 bokkapitel. Hans mer än 10 böcker inkluderar Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, 9:e upplagan, 2021) och Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3:e upplagan, 2016), båda författade tillsammans med professor Christopher Lovelock. Med översättningar och anpassningar för över 26 länder och regioner, och en sammanlagd försäljning på cirka 1 000 000 exemplar, har de blivit världsledande läroböcker för tjänstemarknadsföring. Branschexempel Genom verkliga exempel från flera branscher kommer du att se hur teorierna omsätts i praktiken. Starbucks Förstå hur en av grundarna av Starbucks kunde komma på en idé som fungerar som kaféets värdeförslag. Rolls Royce Identifiera hur Rolls-Royce använde teknisk excellens och servicelösningar för att bli en konkurrenskraftig global tillverkare. ANZ Bank Få en glimt av Jamie, en virtuell agent för ANZ-banken som har betjänat tusentals kunder sedan den lanserades. Singapore Airlines Lär dig några av de strategier som används av Singapore Airlines för att skapa kundlojalitet. Google Förstå hur Google bemästrade självbetjäningstekniker för att behålla sitt låga antal anställda. Nike Lär dig de olika sätten att få en bättre förhandlingsposition i värdekedjan och de olika områden där värde kan utvinnas. Andra företag som ingår som exempel eller som användningsfall i programmet är BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos, etc. Obs: Alla varumärken, produkt- och företagsnamn är varumärken™ eller registrerade® varumärken som tillhör sina respektive ägare. Användning av dem innebär inte någon koppling till, stöd av eller koppling av något slag mellan dem och programägare. Program lärande resa 56 Videoföreläsningar 25+ branschexempel 8 diskussionsforum 8 veckovis kontorstimmar 7 uppdrag 5 fallstudier Varför anmäla sig till programmet? I dagens tjänste- och kunskapsbaserade ekonomier måste företag ständigt hitta nya sätt att sticka ut. På denna konkurrensutsatta marknad är det avgörande att tillämpa ett kundcentrerat tillvägagångssätt för att hantera och leverera utmärkta tjänster. Denna ansträngning kräver dock mer än att lita på kundfeedback för att visa upp dina tjänsteerbjudanden. Det kräver skapandet av högkvalitativa verksamheter i en miljö med högt förtroende, vilket leder till motiverade medarbetare som ger exceptionell kundservice. I programmet Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness – som erbjuds av NUS Business School – kan du få de kompetenser du behöver för att bli en kundfokuserad företagsledare som kan leverera mer värde för din organisation, anställda och kunder. 93 % av kunderna kommer sannolikt att göra återkommande köp med företag som erbjuder utmärkt kundservice. källa: Hubspot Research, 2021 70 % ha en mer gynnsam syn på varumärken som erbjuder proaktiva kundtjänstmeddelanden. källa: Microsoft, 2021 26 % av företag och yrkesverksamma säger att värdet av kundnöjdhet är helt definierat och spårat. källa: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Vem är detta program till för? Programmet är utformat för yrkesverksamma från vilken akademisk bakgrund som helst med 8+ års arbetslivserfarenhet. Programmet är tillämpligt i alla branscher - särskilt IT-produkter och -tjänster, bank- och finanstjänster, bemanning och rekrytering, utbildning och konsultation - och gynnar dem som arbetar inom teknisk ledning, ledning, drift, konsultfunktioner och mer. Det här programmet är särskilt användbart för proffs som vill: Förbättra operativ effektivitet och förvandla kundupplevelsen genom digital teknik Utveckla disruptiva affärsmodeller med ett servicecentrerat förhållningssätt Förbättra kundernas engagemang och öka konverteringsfrekvensen genom integrerad marknadsföringsautomation Utnyttja kund- och medarbetares upplevelser för att uppnå affärsmål Tillämpa bästa praxis för leverans av tjänster över branscher och företag -
Kurser
Deltid
2 månader
Engelska
Internet
 
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
madrid, Spanien

Denna kurs introducerar och utvecklar det kreativa tänkandet och designprojektmetodik som är karakteristiska för en designer, och introducerar de grundläggande principerna för ... +

Denna kurs introducerar och utvecklar det kreativa tänkandet och designprojektmetodik som är karakteristiska för en designer, och introducerar de grundläggande principerna för design, såväl som perceptiv och analytisk träning i användningen av grafiskt språk som ett sätt att skapa och överföra idéer. Den föreslår en crossover-kunskap mellan bildkonst, kreativitet, kommunikation, berättelse och grafisk design för att förstå hur man arbetar i kreativa karriärer och i samtida designstudier. -
Kurser
Heltid
5 veckor
Engelska
Internet
 

Få ett stipendium på upp till 10 000,00 

Upptäck möjligheterna du får med vårt stipendium.
International Career Institute
london, Storbritannien

ICI ger dig möjlighet att lära inredning och design bekvämt och snabbt. Ännu viktigare, kommer du lära dig alla de färdigheter som behövs för att bli framgångsrik inom området ... +

ICI ger dig möjlighet att lära inredning och design bekvämt och snabbt. Ännu viktigare, kommer du lära dig alla de färdigheter som behövs för att bli framgångsrik inom området sedan vår kurs är utvecklad med hyllade yrkesverksamma i branschen. -
Kurser
Heltid
Deltid
40 - 156 veckor
Engelska
Internet
 
Shillington Education
london, Storbritannien

Shillington är en global designskola som skapats av dagens yrkesverksamma för att hjälpa eleverna att utbilda och förändra karriär. På campus i New York, London, Manchester, S ... +

Shillington är en global designskola som skapats av dagens yrkesverksamma för att hjälpa eleverna att utbilda och förändra karriär. På campus i New York, London, Manchester, Sydney, Melbourne och Brisbane - den snabba, intensiva kursen lär ut de färdigheter som krävs för att lyckas som designer. Den innovativa läroplanen uppmuntrar experiment, kreativt tänkande och problemlösning - allt kopplat till verkliga designöversikter. Shillington behandlar studenter som designers från första dagen och täcker designprinciper, färgteori och typografi grunder. Shillington-studenter utexamineras med en professionell designportfölj och branschrelevant kompetens, som kommer att arbeta för topp kreativa studior, stora varumärken eller lansera sina egna företag - allt inom 3 månader heltid eller 9 månader på deltid (personligt eller online ). -
Kurser Kurser
Heltid
Deltid
3 - 9 månader
Engelska
Campusstudier
Internet
 
Future London Academy
london, Storbritannien

Den ultimata samlingen av masterclasses om UX-strategi, designprocess, AR, digital hållbarhet och innovation "Varje ögonblick av elände eller obehag är en mångmiljonaffär som ... +

Den ultimata samlingen av masterclasses om UX-strategi, designprocess, AR, digital hållbarhet och innovation "Varje ögonblick av elände eller obehag är en mångmiljonaffär som väntar på att hända" Alain de Botton Det räcker inte att vara en fantastisk UX-designer nuförtiden. Du förväntas leda team, skala designverksamhet och veta vad som är hett i branschen. Denna serie mästarklasser hjälper dig med detta – den täcker UX-strategi, designprocess, innovation, AR, MR, VUI och digital hållbarhet. Glöm tråkig UX-träning och meningslösa UX-bootcamps – vi har noggrant sammanställt de senaste insikterna, ramverken och verktygen för att hjälpa dig att öka dina kunskaper, höja din karriär inom UX-design och förvandla bra till bra. -
Kurser
Deltid
6 timmar
Engelska
Internet
 
Noroff School of Technology and Digital Media
oslo, Norge +2 Mer

Detta tvååriga utbildningsprogram ger dig färdigheter för praktiskt arbete inom huvudområdena för att utveckla interaktiva och dynamiska produkter. Programmet omfattar både de ... +

Detta tvååriga utbildningsprogram ger dig färdigheter för praktiskt arbete inom huvudområdena för att utveckla interaktiva och dynamiska produkter. Programmet omfattar både designfärdigheter och tekniska programmeringsfärdigheter. -
Kurser
Heltid
Deltid
2 - 4 år
Engelska
Internet
 
Institute of Advanced Design Studies
budapest, Ungern

Kursen Advanced Design for Sustainability (ades4s) erbjuder ett ettårigt mycket uppslukande, samkreativt transdisciplinärt program för forskarstuderande med alla bakgrunder. I ... +

Kursen Advanced Design for Sustainability (ades4s) erbjuder ett ettårigt mycket uppslukande, samkreativt transdisciplinärt program för forskarstuderande med alla bakgrunder. I den här kursen guidar vi våra studenter mot att bli tankeledare inom hållbarhet vars jobb kommer att vara att påverka de åtgärder som vidtagits i traditionella metoder inom design, arkitektur, teknik, teknik eller inom andra områden där materialutgångar produceras. -
Kurser Kurser
Heltid
9 månader
Kombinerat online och på campus
Campusstudier
Internet