Kundsupportens representativa certifikat
Brighton College
Nyckelinformation
Campus läge
USA Online, Amerikas förenta stater
språk
Engelsk
Studieformat
Distansutbildning
Varaktighet
Begär info
Takt
Heltid, Deltid
Studieavgifter
USD 4 780 / per year
Ansökningstiden
Begär info
Tidigaste startdatum
Sep 2024
Stipendier
Utforska stipendiemöjligheter för att hjälpa till att finansiera dina studier
Introduktion
Kundtjänstrepresentanter är viktiga inom alla branschbranscher - företag kan helt enkelt inte löpa effektivt utan kompetenta kundsupportrepresentanter. Med ditt certifikat genom distansutbildning med Brighton College , kommer du att vara beredd på en karriär som kundsupportrepresentant - allt från ditt eget hem!
Vem ska anmäla sig?
Studenter som anmäler sig till detta kundsupportens representativa certifikatprogram kommer att få de färdigheter och kompetens som krävs för att bedriva startnivåer inom affärsförsäljning och kundservice av tekniska produkter, varor eller tjänster till både företag och privatpersoner. Ställ dig ifrån andra kandidater genom att ta emot ditt certifikat för kundsupport./>
Vad ska jag lära mig?
När du har slutfört kundsupportens representativa certifikatprogram kommer du att kunna:/>
- Tillämpa grundläggande ekonomiska, finansiella och redovisningsprinciper i organisationsmiljöer;
- Känna till mänskliga resursbegrepp och aktiviteter i organisationsmiljöer;
- Definiera chefernas olika uppgifter och ansvarsområden i organisationer.
- Definiera och tillämpa marknadsförings- och distributionsprinciper;
- Beskriv konsumenternas köparbeteende
- Ansök professionell försäljningsteknik;
- Applicera kundservice tekniker som krävs för att sälja och service produkter, system eller tjänster;
- Identifiera och använda lämplig teknik för att stödja genomförandet av försäljning och service.
Kursplan
Följande kurser ingår i kundsupportens representativa certifikatprogram. Kurser släpps en i taget för att maximera lärandet. Detta program har totalt 24 kredit timmar. Varje kurs måste slutföras på 8 veckor./>
Kursens ID |
Karriärutsikt/>
Sysselsättningen av kundtjänstrepresentanter förväntas öka med 10 procent från 2014 till 2024, snabbare än medeltalet för alla yrken. Den totala sysselsättningsökningen ska bero på växande branscher som specialiserat sig på hantering av kundservice. Specifikt förväntas telefonsamtal, även kända som kundkontakter, lägga till de senaste jobben för kundtjänstrepresentanter. Sysselsättningen av företrädare i dessa centra beräknas växa med 39 procent från 2014 till 2024. Vissa företag utökar alltmer sin kundservice till telefonsamtal eftersom de erbjuder konsoliderade försäljnings- och kundservicefunktioner./>
Anställningsmöjligheter/>
Du kan hitta kundservice representant jobb i följande inställningar:
- Detaljhandeln
- Stora företag
- Call Centers
- Arbeta hemifrån
- Kredit- och försäkringsbyråer
Förtjänst*/>
Enligt den amerikanska arbetsavdelningen var median timelönen för kundtjänstföretagen 15,25 dollar i maj 2015. Medianlönen är lönen där hälften av arbetarna i ett yrke tjänat mer än det beloppet och hälften tjänat mindre. Den lägsta 10 procent tjänade mindre än 9,74 dollar, och den högsta 10 procenten tjänade mer än 25,49 dollar.
* Bureau of Labor Statistics, US Department of Labor, Handelshögskolan, 2016-17 Edition, Kundtjänstrepresentanter, på Internet på https://www.bls.gov/ooh/office-and-administrative-support/customer- service representatives.htm
Undervisning
Det totala priset för programmet Customer Support Representative är $ 4,780./>
Totalt undervisning |
Karriärtjänster/>
Brighton College är dedikerad till att hjälpa dig med din arbetssökning. Du kommer att ha tillgång till Brightons online karriärcentrum medan du fullbordar din karriärutbildning. Karriärcentret är utformat för att hjälpa dig att hitta anställning på ditt valda område.
Personlig återuppbyggnad/>
Du kan skicka ditt CV genom vårt online CV-center. Våra karriärplaceringskoordinatorer kommer att skaffa ett samtal med dig och personligen granska ditt CV.
Specialiserad karriärkurs/>
Innan du examinerar, tar du en kurs som fokuserar på karriärinformation och förbereder dig för jobbsökningen. Lär dig viktiga färdigheter som nätverk, karriärhantering och bygga interpersonella relationer.
One-On-One Cover Letter Assistance/>
Du kommer att lära dig hur man bygger och utformar effektiva omslag och följebrev. Dessutom kommer vi att visa specifika exempel.
Intervjuberedning/>
Du kommer att lära dig intervjutekniker och tips om hur du svarar på de vanligaste frågorna.