Filter

Visa resultat

Se alla Kandidatexamina i Astronomi Nätbaserade i Oceanien 2021

En kandidatexamen kan man ta genom att gå ett kandidatprogram som tar ungefär fyra år. De som tar en kandidatexamen har ofta större karriärmöjligheter tack vare sin ökade kompetens och erfarenhet.Astronomi är ett stort ämne som omfattar djupgående studier av galaxer, planeter och stjärnor. Detta studieämne kan innebära många möjligheter till annat än bara formella studier, till exe… Läs mer

Astronomi är ett stort ämne som omfattar djupgående studier av galaxer, planeter och stjärnor. Detta studieämne kan innebära många möjligheter till annat än bara formella studier, till exempel genom att använda ett lokalt observatorium för att registrera data eller resa någonstans för att bevittna en astronomiskt viktig händelse.

Vill du studera i Oceanien? De två mest populära resmålen efterfrågan studie om Oceanien: Australien och Nya Zeeland, både tillsammans erbjuder en ovanlig och mycket speciell studie äventyr.

Kontakta universitet Topp kandidatprogrammen i Astronomi nätbaserade i Oceanien 2021