Filter

Visa resultat

Sök Kandidatprogram i Astronomi i Australien nätbaserat 2021

En kandidatexamen är en högskoleexamen som kräver ungefär fyra års hårt arbete att ta. När man väl har sin examen har man ofta bättre karriärutsikter än med bara gymnasieexamen.Astronomi är ett stort ämne som omfattar djupgående studier av galaxer, planeter och stjärnor. Detta studieämne kan innebära många möjligheter till annat än bara formella studier, till exempel genom att… Läs mer

Astronomi är ett stort ämne som omfattar djupgående studier av galaxer, planeter och stjärnor. Detta studieämne kan innebära många möjligheter till annat än bara formella studier, till exempel genom att använda ett lokalt observatorium för att registrera data eller resa någonstans för att bevittna en astronomiskt viktig händelse.

Australien är en ö land och kontinent på södra halvklotet, i SW Pacific, en medlemsstat i Samväldet.

Börja idag i topp Studier på kandidatnivå i Astronomi i Australien på internet 2021