Inledning
Vi är en brittisk baserad leverantör av onlineutbildning, tillgänglig över hela världen på 3 olika språk.
Varför en kandidatexamen i marknadsföring?I en global och mycket konkurrenskraftig ålder måste företagen sätta sig ifrån och förvärva specialiserade personalresurser. Detta behov ökar sökandet efter högkvalificerade experter med avancerad marknadsföringskunskap, starka kunskaper i problemlösning och strategiskt och kreativt tänkande.
London School Of Design And Marketing Bachelor i marknadsföring kommer att vara ett viktigt steg i din karriär och ge dig tre nyckelverktyg:Kunskap: Att förvärva stark kunskap om begrepp, verktyg, modeller och metoder.
Färdigheter: förmåga att skapa, planera, genomföra och leda framgångsrika projekt;
Attityd: utveckling av personliga nyckelfunktioner, såsom strategiskt tänkande, metodik, autonomi, flexibilitet och självförtroende.LSDM: s kandidatexamen i marknadsföring är uteslutande online och finns tillgänglig på engelska, spanska och portugisiska.
London School Of Design And Marketing
Där passionen blir ett yrkeÖVERSIKT ÖVER KURSENIntroduktion
Vår kandidatexamen i marknadsföring har blivit tänkt för dem som vill förvärva nya färdigheter, kunskaper inom marknadsföring, marknadsföring och marknadsföring. Kursens strategiska och kreativa tänkande tar ledningen i marknadsföringshanteringen, vilket ger LSDMs elever kunskap och förståelse för marknadsföring i företagsammanhang. Dess mycket praktiska komponent kommer att göra det möjligt för LSDMs elever att skapa en ram för marknadsföringsstrategier, analys- och utvärderingsprocesser och tekniker.
Lärande färdigheter
Vår kandidatexamen i marknadsföring förbereder yrkesverksamma inom flera områden för marknadsföring och ledning, och erbjuder en avancerad och omfattande högre utbildning, samordnad och stödd av de senaste utvecklingen inom vetenskapliga och tekniska områden. Kursplanen för LSDM: s kandidatexamen i marknadsföring har utvecklats och delats in i tre separata steg:
Steg 1
Den första etappen, som motsvarar det första året i vår kurs, syftar till att ge eleverna kunskap och förståelse av begrepp, verktyg och modeller samt av respektive relationer i nyckelområdena för marknadsföringskunskap. I detta skede förväntas LSDMs elever kunna definiera affärsidéer och problem relaterade till marknadsföringshantering samt tillämpa forskningsverktyg och metoder. Generellt kommer följande färdigheter att utvecklas:Djup förståelse av begreppet marknadsföring, dess räckvidd och relevans nuförtiden;
Integration och förståelse av nuvarande managementmodeller, baserad på DDA (Diagnostic, Decision, Action) trilogi;
Identifiering av möjligheter till fönster, baserat på en solid diagnostik;
Balansen i diagnostik och marknadsföring strategi;
Kalibrering och strategi beslutsfattande, formulera mål, segmentering, fokusering, positionering och marknadsföring-mix;
Handlingsplaner fokuserade på genomförandeprinciper, centrerad på individers och organisationers tillfredsställelse och samtidigt förenliga med miljö och företagsmål.Steg 2
Den andra etappen, som motsvarar vårt andra år, syftar till att ge LSDMs elever färdigheter som hjälper dem att planera, leda och avsluta projekt som tillämpas på tidigare förvärvad kunskap. I detta skede kommer LSDMs elever att utveckla forskningsfärdigheter och kunna bygga rapporter om data, idéer, resultat och / eller rekommendationer, förbereda kvalitetspresentationer, använda statistiska verktyg för att samla in, analysera och tolka data, använda möjligheter till personlig utveckling och experimentera nya idéer och beteenden.
Steg 3
Den tredje etappen, som motsvarar vårt tredje år, syftar till att etablera den kunskap som förvärvats i tidigare kursenheter och framsteg med självförtroende, realism och entreprenörskap. I detta skede kommer LSDMs elever att utveckla sitt slutkursprojekt genom följande färdigheter:Flexibilitet: förmåga att hantera olika projekt och perspektiv;
Förtroende: Tro på sina egna färdigheter och prestanda.
Realism: göra en snabb bedömning av sina egna färdigheter;
Entreprenörskap: förmåga att utveckla och sälja en idé, produkt eller verksamhet;
Att ha ett öppet sinne och internationellt tänkande, utveckla ett proaktivt beteende.
Undervisande personal
Vår lärare består av kvalificerade, erfarna och välrenommerade lärare. Förutom doktorandnivå akademisk grad, presenterar de väletablerade yrkeskarriärer och förbinder den akademiska komponenten med arbetsmarknaden.
Tutor Center
LSDMs studenter övervakas varje vecka genom ett handledningssystem som består av ett team av specialiserade handledare inom marknadsföring, med magisterexamen och flera års beprövad erfarenhet. Vårt handledningssentrum finns också på engelska, spanska och portugisiska.
Mål och professionella försäljningsställen
Vår kandidatexamen i marknadsföring är avsedd för studenter, yrkesverksamma, chefer och entreprenörer med ambition eller en etablerad karriär inom marknadsbranschen. Studenterna i vår bachelor i marknadsföring får möjlighet att arbeta i kommunikationsbyråer, företag inom flera försäljningsområden eller ansvara för att utveckla produkter eller tjänster, marknadsundersökningar, digital marknadsföring och reklam, ta ställning till marknadsföringschefer, reklam, kundansvariga , företagsledare, bland andra.
STRUKTURERAVår kandidatexamen i marknadsföring är 100% online, utformad för att lära sig i enlighet med våra studerandes tillgänglighet, utan en fast tidtabell. Med andra ord kan LSDMs elever definiera när eller var de kan komma åt vårt innehåll. Endast de slutliga uppgifterna och specifika presentationer kommer att schemaläggas i en fast tidtabell, som kommer att rapporteras i god tid till LSDMs elever.
På cirka 30 månader kommer LSDM: s studenter att ha avslutat vår kandidatexamen i marknadsföring ackrediterad av universitetet för Creative Arts (UCA), ett av de högsta specialiserade universiteten i Storbritannien.
Undervisnings- och inlärningsmetoder som används i kursen:Undervisas på engelska, spanska och portugisiska.
Kurs med 3 nivåer och totalt 26 kursplaner;
Enhetsinnehållet är asynkront och organiseras av veckovisa ämnen.
Du kan komma åt innehållet när och var du vill
Vårt lärarcenter fungerar som ett stöd- och interaktionsverktyg för våra studenter.
Online-resurser (som föreläsningar, seminarier och diskussioner, handledning och feedback sessioner, forum, diskussionsgrupper online och praktiska övningar).