övre delarna av reception manager

Estudios Superiores Abiertos de Hostelería

Programbeskrivning

Läs den officiella beskrivningen

övre delarna av reception manager

Estudios Superiores Abiertos de Hostelería

Avancerad kurs i Front Office Manager

Utöka din träning i hotellets reception

Front Office Kurs uppdrag är att utbilda framtida ledare efter mottagandet så att de vet hur man ska organisera och hantera mottagning, samtidigt uppnå större lönsamhet i fördelningen av rummen. Den mottagande avdelningen är navet i ett hotell. Den första bilden sparas till kunden tar emot utrustning och en väl fungerande hotellet beror på avdelningen. Receptionen chef ska se till att alla andra avdelningar är perfekt samordnas med mottagande och hans team.

Som chef för mottagningen kommer du att lära dig att organisera, leda och samordna arbetet i personalen på kontoret och direkt, övervaka och planera all verksamhet på den avdelning. Naturligtvis kommer du att lära dig som hotell reception manager och mellannivå, som arbetar med förvaltningen av anläggningen i genomförandet av företagspolitiken, träffa mål och främja lönsamheten.

Kompletterar också den del av Revenue Management för att hitta optimera hotellkapacitet.

Handleds av att lösa fallstudier, lära sig att hantera tillgänglighet och prissättning av rum att optimera maximera intäkter och hotellbeläggningen.

Vet hantera specifika hotell programvara Adapto som ger dig pedagogisk ESAH licens att lära sig med en riktig fungerande system.

Vårdslös

  • Bostadsområde i hotellbranschen - Förvaltningsreserver. Välkommen. Concierge. Förvaltnings golv. Tekniska tjänster
  • Receptionen -. Bokningsavdelning. Välkommen. Concierge. Telefoner. Receptionen manager / funktioner
  • Engelska för mottagning - Fraserna som används. Verb. Exempel på ett hotell konversation. Att beskriva ett hotell. Vissa grammatik. Att ge riktningar. Problem med incheckningen. Kuriosa. Ordförråd Ämne
  • Personlig Bild - Personlig bild. Poise. Grundläggande sociala normer: Vikten av bilden. Veta vara. Rätt klädsel. Kropp och verbalt språk. Kundnöjdhet
  • Social-och kommunikationsförmåga - Professionell Fitness och personlig attityd. Kommunikationsförmåga. Stilar av beteenden. Åtgärd guide för balans
  • Introduktion till revenue management - Begreppet Revenue Management. Ursprung och historia. Grunderna. Diagram hotel Revenue Management-processerna. Trends.
  • Benchmarking, segmentering och prognoser - Analysera och förstå den nuvarande situationen, miljö och konkurrens: benchmarking. Vikten av segmentering i Revenue Management. Budget och prognos eller förutsägelse.
  • Optimering av kapacitet och verktyg rm - Capacity management och produktresurs. Kapacitetsoptimering. Indikatorer och interna hotell Revenue Management-verktyg. Revpash: ledande indikator restaurering.
  • Hotellet prissättning - prisanalys och tullhinder. Prissättning koncepthotell. Prissättningen. Avgiftsstruktur i hotell.
  • Trender inom distribution, marknadsföring och lojalitet - Trender i distributionen. Marknadsföring och online-marknadsföring. Aktuella Vikten av Revenue Management. Kundlojalitet.

Syften

Reception manager Kursen har följande mål:

  • Maste driften av avdelningen mottagning och hantering rum.
  • Samordna de uppgifter som krävs för expediten vid disken och de grundläggande färdigheter i kundservice.
  • Mastefaktureringsprocessen och hotellbranschen.
  • Fördjupa verkliga sätt grunderna i dagliga driften av avdelningen och hotellet genom en riktig programvara och dess tillämpningar inom hotellets lobby.
  • Möt den metod och filosofi Revenue Management.
  • Maste kompetenser och Revenue Manager Revenue Management principer.
  • Optimera intäkter genom förbättrad informationshantering.
  • För att stödja beslutsfattande på strategisk och taktisk nivå

Karriärmöjligheter

Den Reception Manager Kursen riktar sig till alla som vill förvärva, förbättra eller uppdatera sin utbildning inom denna sektor med en viss förberedelse för att gå med i ett jobb som en reception manager, som specialiserat sig på Revenue Management avdelning, samt inom försäljning och marknadsföring.

Denna skola erbjuder program i:
  • Spansk
Varaktighet & Pris
Denna kurs är Online
Start Date
Startdatum
Sept. 2019
Duration
Varaktighet
Deltid
Information
Deadline
Locations
Spanien - Zaragoza, Aragon
Startdatum : Sept. 2019
Sista anmälningsdag Kontakt Skolan
Slutdatum Kontakt Skolan
Dates
Sept. 2019
Spanien - Zaragoza, Aragon
Sista anmälningsdag Kontakt Skolan
Slutdatum Kontakt Skolan